Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: erktio
Mukava huomata että "miesten puolella" puhutaan aika syvällisistä asioista,"naisten puolella" en oikein ole vastaavaa huomannut.Lauseesi leikattujen mahdollisuudesta säilyttää ihmisten silmissä erektiokykynsä sai ajattelemaan omaa tilannette.Olen 2001 leikattu rintapotilas(Koko poisto) ja sinkku.Olen pitkään törmännyt siihen miten kanssaihmiset "pelästyvät" asiaa ja häipyvät taka vasempaan.Tällaisen tilanteen jälkeen on aina tunne ettei olisi oikeutta seksuaalisuuteen,vaikka kuinka on itse hyväksynyt asian ja samalla leikatun kroppansa.Olen koittanut kertoa asiasta hyvissä ajoin lähestyvälle miehelle mutta aina on olo kuin olisin jotenkin toiminut petollisesti,siis toisen käytös aiheuttaa sen tunteen.En tiedä olenko itse toiminut väärin mutta kun himot ne on hiirelläkin.Ja kuten jossain kirjoituksessasi sanoit, eihän se läheisyyden ja hyvänäpidon kaipuu mihinkään häviä,sehän kulkee ihmisen mukana kehdosta hautaan.
Aurinkoista kevättä vaikka taivaalta tuleekin nenäliinan kokoisia hiutaleita!
- erktiomies
- Re: erktioavec
- Re: erktiomies
- Kauhun paikkaGemini
- Re: erktioavec
- Re: erktiosoidia
- Re: erktioMirjamitar
- Re: erktioBasisti
- Kiitos vististämies
- Re: erktioMirja
- Re: erktioMirjamitar