Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Oma tarinani Euraushas syövässä
Kiitos viestistä, sanat lämmittivät. Vm.43Kysyit, mitkä olivat neulakokeiden tulokset. Urologin kirjeessä siitä ei mainittu minulle.
En tiedä tuloksia, seuraavassa kontrollissa kysyn asiasta.
Yksi asia jäi käsittelemättä omassa tarinassani, eli mikä on tilani,- henkisellä tasolla- tärkeä.
Mielestäni hyvä,- eturauhassyöpä ei ole mielessä.
Pystyn asiasta puhumaan, ja kertomaan omaa tarinaani.
Mutta on myös todettava, "pinna tahtoo olla kireällä" pinna yritän löysyttää harrastamalla kivoja asioita.
Olen harrastanut elämäni aikana kilpaurheilua aina
60- ikävuoteen. Sitten jouduin lopettamaan, koska selkäkivut olivat niin hankalia, aina pelin jälkeen. ( sulkapallo )
Lääkärit kuvasivat selkäni ja totesivat välilevyn pullistumaksi. Kun minulta leikattiin eturauhassyöpä, selkäkivut menivät mukana? ( ihmeellistä )
Olen käynyt säännöllisesti lenkillä 10 vuotta 4 - 5 kertaa viikossa n.6 km.
Voin vain todeta, - leikkauksen jälkeen minulla lenkit ovat terapiaa ja kivoja asioita, hyvän kaverin kanssa.
Ps. Olen sotaorpo ja harrastuksiini kuuluu sotaorpojen elinolojen ja kuntoutuksen parantaminen ym.
Me teemme nyt 60 vuoden jälkeen surutyötä, joka on jäänyt tekemättä.
Heräneellä tunnolla oleva ihminen ei pysähdy tarkastelemaan vain ihmisen tekoja,- vaan hän alkaa hädässään tähyillä Jumalan tekoja?
Kaikkea hyvää Teille tuntemattomat ystävät.
- Re: Oma tarinani Euraushas syövässäVm.41