Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Kysymyksiä

Minulle silloin 3 vuotta sitten annettiin samat vaihtoehdot tasavertaisina. Tarkemmin sanottuna leikkaus olisi ollut "ei-robottinen"(mutta kuulema hyvä) ja sädehoito viimeisen mallin mukaan. Pohdin itse asiaa ja valitsin tämän sädehoidon. Hormoonipiikkejä ei minulle ole vielä annettu.

Hoito loppui 2,5 vuotta sitten ja mielestäni kaikki on nyt ok. Itse en valintaani enää mieti lainkaan, vaikka luenkin näiden robottitoverien kertomuksia leikkauksista ihan kiinnostuneena. Kyllä sädehoito on mielestäni loistava ja helppo hoitokeino.

Eli monesti itse "sairas potilas" on tyytyväinen ja muut vain huolestuneina pohtii menneitä. Nyt näyttää siltä, että hoito on miehelläsi mennyt hyvin.

Itse kyllä tiedostan myös sen, että vaikka terveen kirjoissa kulkee, niin enhän minä terveeseen verrattuna täysin "terve" enää ole. Sanoisko vertaukuvallisesti, ettei enää jaksa maratoonille lähteä.(Vaikka en ole kertaakaan edes siellä juossut.)

Toisaalta on niin, että ikä tuo usein muitakin vaivoja. Ne voivat olla joskus ikävämpiäkin.
Joten hyvällä mielellä vaan ja rauhaisaa Joulua viettämään!
karix | 11.12.2013 klo 21:23:01