Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Eturauhassyöpä sädehoidon jälkeiset haittavaikutukset

Tervehdys kohtalotoveri minun hoitokertomukseni löytyy näiltä sivuilta nimimerkkini alta. Olen käynyt radikaali leikkauksen ja radikaali sädehoidon. Sädehoitoni päättymisestä on aikaa vuosi ja kolme kuukautta. Mitään sairauteen liittyvää lääkitystä minulla ei ole muuuta kuin erektio lääkkeet. Vaivoja hodon päättymisenjälkeen , ilmavaivat oli melko pahat, ripulia tahtoi olla, samoin tihentynyttä virtsaamis tarvetta ja pakaroiden väliin tuli rakkoja. Nämä vaivat häipyivät muutaman kuukauden aikana. Nyt sellaisia vaivoja mitkä olis yhdistettävissä sädehoitoon on ainoastaan yksi. Se on reisiluiden päiden ulkopuolella oleva luukalvo molemmissa ronkissa, huomauttaa kivulla istualtaan likkeelle lähtiessä. Itse olen päätellyt tämän johtuvan sädehodosta, koska sitä ei ennen tuntunut.
vm.47 | 15.12.2008 klo 17:15:04