Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Toivoton

Hyvä Jyrki,
itselläni kävi samoin vuosi sitten. Työterveyshuoltoon menin ihan muun asian takia ja sieltä passitettiin ultraääneen, jossa havaittiin kaksi isoa kasvainta. Siitä sitten lisätutkimuksiin ja leikkaukseen - ja sitten pahin mahdollinen vastaus: syöpä, jota ei voi parantaa.
Uskon tietäväni miltä sinusta tuntuu, kuten meistä kaikista, jotka ovat syöpädiagnoosin saaneet. Minulle se ainakin tuli aivan yllättäen, olen nuori nainen, ja oireitta. Olin aivan shokissa alussa, mutta kaikkeen tottuu - pakkohan se on. Luota lääkäreihin, hyvä kun kasvain löydettiin, kun se on vielä pieni, vaikkakin on levinnyt, parannuskeinoja on nykyään valtavasti. Hoidot toki ovat rankkoja, mutta kun toisella puolella on kuolema, niin ne kyllä jaksaa - ja ne vaikuttavat jokaiseen eri tavalla.
Toivotan sinulle parhainta mahdollilsta jatkoa - luota ja kysy lääkäreiltä jms. asiasta. Hyvää kesää Sinulle.
t. Noora
Noora | 20.5.2008 klo 21:57:29