Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Mahasyöpä - onko kohtalotovereita?
Kiitos hyvä Pepi kirjoituksestasi.Toki olen käynyt arkiston puolellakin, tuntuu, että kaikilta on poistettu mahalaukkua joko kokonaan tai osittain. Minulla se ei ole mahdollista, koska oli jo löytyessään vuosi sitten levinnyt. Silti voin hyvin, vaikka ennuste on huono - levinneeseen mahasyöpään ei ole parannuskeinoa. Mutta vaikka se on mielessä, niin jaksan hyvin, kiitos lapsieni. Minulla ei ole kipuja eikä mitään oireita, ei ollut silloin eikä nytkään. Myöskään sädehoito ei ole minulle mahdollista.
Mutta en lannistu, tämä on kohtaloni ja on yläkerran herran tahdosta kiinni kuinka kauan sairauteni kestää - ja kukaties vaikka parantuisinkin kokonaan, itse en sitä vaihtoehtoa ole koskaan menettänyt.
On ihanaa kun on kesä tulossa ja saa nauttia auringosta, eikä tarvitse paahtaa töissä kuumalla. Saa vaan levätä ja laiskotella.
Kiitos kaikille minulle kirjoittaneille muillekin ja toivotan hyvää kesää kaikille lukijoille.
t. Noora
- Re: Mahasyöpä - onko kohtalotovereita?Noora
- Re: Mahasyöpä - onko kohtalotovereita?maha rahja