Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Salailua vai mitä
Sain tietää sairastavani er syöpää. Tietenkin se oli shokki. Mutta eniten ihmetyttää lääkärin toiminta. Hänen mielestään paras hoito olisi kohdallani leikkaus. Kysyessäni haittavaikutuksista hän vaan tokaisi että haittoja on, mutta elossa pysyt.Olen nyt itse kaivellut asiasta tietoa ja tullut siihen tulokseen etten suostu leikkaukseen. Minulle nimittäin vielä 57v ikäisenäkin maistuu seksi. Ihmetyttää ettei potilaalle puhuta elämän LAADUSTA halkaistua sanaa. Ei asiallisesti kysellä toiveita, vertailla haittoja ym. Minä haluan faktoja, koska tutkimustuloksia kyllä lääkäreillä on koska olen niitä itsekin löytänyt maallikkona.
Onneksi päätöstä ei tarvinnut tehdä siinä paikassa. Olisin ehkä tietämättömyyttäni antanut luvan leikata ja kävelisin loppuikäni ainakin puoliksi kyvyttömänä katkerana miehenä.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia ja tietoa, kokemuksia aiheesta. Olisin kiitollinen, jos saisin tukea tuntemuksilleni.
- Salailua vai mitäsaku
- Re: Salailua vai mitäsurusimmu
- Re: Salailua vai mitäkataja
- valitsin sädetyksenpinewood
- Re: Salailua vai mitäjukarhu