Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Syöpää sairastavat
Kyllä minullakin oli mainittu urologilääkäri D joka ensin sanoi jos jäädään odottelemaan vaan mitä tulemaan pitää. Mutta sanoin että itse voi odotella vaikka mitä, mutta itse haluan hoitoa ja heti. Sitten se ehdotti brakya ja sanoi että se lähinnä soveltuisi minulle, kun eturauhanenkin ei ole liian iso. Sitten kuin sain hoidon ja kävin omassa terveyskeskuksessa verikokeissa niin yksikään sen lääkäreistä ei ollut kuullutkaan sellaisesta hoidosta. Sanoivat että se on kuulemma niin uusi hoitomuoto. Siihen sanoin että onhan se ollut jo 10 vuotta käytössä.Luulisi lääkäreille tulevan informaatiota kyseisestäkin hoitomuodosta.Mutta jos ei "arvauskeskukseen" ei sitten lähetetä mitään kun mitään ei tarvitse tietääkään mitään. Itse sain myös pyytää lähetteen urologille useaan kertaan ennen kuin kirjoittivat. DSA arvoni olivat pari vuotta 9-10 välillä, mutta sanoivat vaan kun olet 65 vuotta vanha niin arvotkin saavat olla korkeammalla. Kyllä ihmisen täytyy olla itse aktiivinen jos huomaa jotain prenkkaa itsessään. Hyvää kevättä itsellesi ja hyvää mieltä myöskin. Heippa.
- Syöpää sairastavatmauriveikko 2
- Re: Syöpää sairastavatmauriveikko 2
- Re: Syöpää sairastavatjukarhu