Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Eikö ole kaltaisiani?
Minulla on eturauhassyöpä, joka todettiin sädehoitoa ja Bikaklutamidia vaativaksi hoidoltaan. Olisin todella halunnut brakyhoidon, mutta en saanut!Onko todella niin, että olen ainoa, jolle seksuaalisen kanssakäymisen jatkuminen entisellään on tärkeää? Oikeastaan pelkään sen loppumista enemmän kuin kuolemaani. Eikä tämä ole mitään hetken mielijohdetta vaan ihan vakaumuksellinen asia. Minä vaan en todellakaan halua "haaremin vartijaksi" mieluummin kuolen.
Miksi lääkärit eivät tosiaankaan hoida IHMISTÄ vaan ainoastaan SAIRAUTTA? Ellet itse kysy ei sinulle kerrota mitä mikin toimenpide aiheuttaa. Minulle olisi esim. tehty kemiallinen kastraatio, ellen olisi kieltäytynyt ja halunnut vain antiatrogeenihoidon. Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia ja kenties joku samoin kanssani ajattelevakin löytyy.
Laittakaa viestiä/kommenttia.
- Eikö ole kaltaisiani?saku
- Re: Eikö ole kaltaisiani?Toipilas
- Re: Eikö ole kaltaisiani?Toipilas