Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ja tukka lähtee !

Mun tukka on harventunut tasaseen tahtiin, vielä on ohut kerros jäljellä -naurettavan ohut ! Viime viikolla poikani 11 v. tuumas: äiti, sä oot aika kalju ! Ja ilme oli kyllä sen näköinen, että äiti ei näyttänyt ollenkaan viehättävältä ! Olen naureskellut itselleni, että miksiköhän en aja loppuakin pois, vähän tuntuu, että olen nyt takertunut näihin jäljellä oleviin kuin hukkuva oljenkorteen, pariin otteeseen oon kyllä hiuksiani jo lyhennellyt, mutta jostain syystä en halua pyytää miestäni ajamaan loppuja pois, mieluummin vaikka jotain kaveria sitten. Olen käyttänyt leveitä pantoja/huiveja, jolloin edestä päin katsottuna kukaan ei huomaa, ettei sitä tukkaa nyt niin kauheasti ole, viimeksi eilen sitten kun olin Särkiksen delfinaariossa nuorimmaiseni kanssa ja pyörittelin päätäni milloin mihinkin suuntaan, niin vieressä istuvalta rouvalta meinasivat jäädä delfiinien temput näkemättä, kun hän todennäköisesti jäi pohtimaan tuota mun ihanaa kaljuuntuvaa takaraivoani ;) Jahka nää kelit tästä lämpenee, niin kyllä minäkin siirryn kaljujen klubiin. Terkkuja kaikille !
margitta | 18.5.2008 klo 17:48:56