Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ja tukka lähtee !
Hei vaan.Minulla tukka alkoi lähteä toisella hoito kerralla.Minusta se oli hirveätä. Minun mies ajoi minun pääni heti kaljuksi ja johan näytti paremmalta. Minä hommasin peruukin jo hyvissä ajoin ja minä olin siihen tosi tyytyväinen. Se oli ihan aidon näköinen.Joka ei tiennyt minun sairaudesta, kehui minun hyvin leikattua ja hyvän väristä "tukkaani".Pidin peruukkia 10 kk. Minulle kasvoi hyvä ja kihara tukka. Kun hiuksiani alettiin leikkaamaan, kiharat pikku hiljaa hävisivät. Minä en pitänyt kylmähattua päässä. Minulle on kertoneet muutamat syöpäpkl:n hoitajat, että voi olla niin, että jos syöpäsoluja on päänahassa, se voi estää niiden tuhoutumisen!!! Älä pidä sinäkään hattua, kyllä sinulle kasvaa hyvä tukka tilalle.Kun kerta hoidot saadaan, otetaan ne täysillä vastaan.Hyvää kevvään ja kesän odotusta sinulle!- Ja tukka lähtee !margitta
- Re: Ja tukka lähtee !amarello
- Re: Ja tukka lähtee !Karelia
- Re: Ja tukka lähtee !hiutale
- Re: Ja tukka lähtee !minmaija
- Re: Ja tukka lähtee !helmi08
- Re: Ja tukka lähtee !margitta
- Re: Ja tukka lähtee !JAMIMA
- Re: Ja tukka lähtee !Kerttuli
- Re: Ja tukka lähtee !arpakuutio