Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka taxo edessä ensi perjantaina...

Kun alkuun pääsee niin tuntuu että hoitorytmiin alkaa tottumaan.

Ensimmäinen viikko menee aluksi kortisonihuumassa ja sitten ainakin minulla tuli tosi syvä uupumus, sanoisin jopa horros pari 3 päivää. Kummallista kyllä kun sai itsensä pakotettua ulos niin jaksoi kyllä kävellä. Ensimmäisen kerran jälkeen vedin punaisen viivan kalenteriini tiputusviikon jälkeen ja pyysin miestäni tekemään ruuat jääkaappiin valmiiksi. Kun tuo horros päättyi niin tuli yhtäkkiä hyvinkin pirteäolo, mutta monenlaisia iho-oireita yms seurasi. Keskimmäinen viikko oli hyvä, mutta sitten alkoi taas odotus ja labrojen jännitys. Suurinpiirtein näin meni 3 taxojen kanssa ja Ceffinkin kanssa paitsi sitten oli vähempi horrosta ja enempi pahoinvointia.

Ei kannata miettiä Neulastaa etukäteen, voihan olla että valkosolusi ovat niin hyvässä kunnossa että sitä ei tarvita. Kun näitä kokemuksia täällä luen niin olen tosi onnellinen, etten sitä tarvinnut. Olen tehnyt päivittäin visualisointiharjoituksia, jossa olen mielikuvissani yrittänyt kasvattaa valkosoluja. Kuka tietää vaikka se olisi auttanut.

Positiivista tässä sairaslomassa on ollut se, että olen lukenut hyviä voimia antavia kirjoja tuhansia sivuja.
tullis | 18.11.2011 klo 19:45:09