Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka taxo edessä ensi perjantaina...

hei.
Mä olen saanut nyt kaksi taxotere+herceptin tiputusta. hyvin on mennyt eikä neulastaa ole tarvittu. joka pv rasvaan itseäni, eli myöskin alapään limakalvot ceridalilla. suuta huuhtelen suolavedellä, ei ole tullut haavoja eikä ärsytystä. Pissatulehdus oli mutta hoidettiin antibiootilla pois, olikin kuulemma bakteeria muttei kasvustoa. alapäässä oli pientä kirvelyä joka meni ohi kuin laitoin Vagisan voidetta - se on ollut tosi hyvää. silmät kuivuvat herkästi eli mulla on silmätipat käytössä. hampaat pesen biotenellä koska tavallinen tahna liian väkevää. kynnet lakkaan joka vko ja käsiä rasvailen usein. ostin bio shampoota ja seerumia hiuspohjaan. syön paljon vihanneksia, ulkoilen kovasti. Hiukset pysyneet päässä, kynnet hyvänä ja limakalvot kunnossa - teen kaikkea mahdollista varotoimenpidettä jottei tulisi mitään, että kyllä se jonkun verran on työlästäkin... ai niin, taxo ripuli tulee yleensä minulle 4. päivänä, se talttuu imodiumilla.
Kuitenkin koen että olen selvinnyt vähällä kun vertaan äitiäni joka vuosi sitten kävi läpi saman rumban, hän oli tosi uupunut ja kipeä (kuumetta, nivelsärkyä). Tsemppiä ja hyvin se menee!
piamaaret | 18.11.2011 klo 20:16:24