Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Katse tulevaisuuteen
Minulla oli tuo tunne tosi vahvana vielä viime joulukuussa, koska syöpäni laadun ja levinneisyyden takia minua kuvataan 3 kk:n välein, joten on vaikea suunnitella elämää kauheasti eteenpäin. Mutta nyt kun leikkauksesta on vuosi, shokkireaktio ohi ja kun asian on hyväksynyt, on kääntynyt elämässä uusi lehti. Hoidot päättyivät elokuussa ja syöpä on tällä erää nujerrettu (tiedän, että tämä on syöpä, josta ei teoriassa parannuta). Olen paljon matkustelevaa sorttia, enkä tämän "syöpävuoden" aikana ole voinut lyödä lukkoon matkoja ennen lääkärin lausuntoa (olen kyllä aina matkustanut heti kun TT-kuvat ovat olleet puhtaat), mutta nyt - ensimmäistä kertaa ! - uskalsin varata matkan ensi vuoden tammikuulle. Vielä muutama kuukausi sitten tuntui siltä, ettei tällaista uskalla tehdä, mutta näköjään ihminen toipuu. Tulee aika, jolloin ilo ja toiveikkuus palaa elämään. Joten tsemppiä sinulle ! <3- Katse tulevaisuuteenhymy12
- Re: Katse tulevaisuuteenHannele67
- Re: Katse tulevaisuuteenthegirl
- Re: Katse tulevaisuuteenPallu