Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Katse tulevaisuuteen

Et varmaan ole ainoa ihminen maailmassa joka ajattelee noin.Itse olen sairastanut puoli vuotta ja hoidot olleet raskaita ja juuri tulin taas sairaalasta muutama päivä sitten.Kyllä ajatukset menee vuoristo rataa.Olin ennen ihminen joka suunnitteli kaikki asiat pitkälle ja unelmoin todella kaikesta mutta nyt kun sairastuin huomasin että ei se vaan enää mene niinkun haluan.Yritin alussa sopia vierailuja ja reissuja ja aina jouduin niitä perumaan kun olin väsynyt tai jouduin sairaalaan tai alkoi se kuuri tai tää kuuri jne.Sit päätin että elän päivän kerrallaan niin ei tule pettymyksiä.Voin unelmoida mutta mitään en lyö enää kalenteriin valmiiksi kun lääkäri ajat.Elämä on paljon helpompaa.Olen myös oppinut nauttimaan elämän pienistä asioista.Toivon kaikille erittäin ihanaa kevään ja kesän odotusta.Sekä myös sitä että uskalletaan unelmoida ja taistellaan!!
Hannele67 | 22.3.2013 klo 19:10:59