Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä..
Minulla todettiin vuosi sitten munasarjasyöpä,leikattiin ja pääsin Jouluaattona kotiin tammikuussa aloitettiin sytostaatti hoito taxotere 6 kertaa 3 viikon välein,toukokuussa viimeinen hoito nyt olen käynyt kontrolleissa 3kuukauden välein,tänään viimeksi jännitin todella paljon ei kuitenkaan löytynyt mitään.Vaikka olen päättänyt että nämä väliajat heitän syövän mielestäni niin kyllä se semmoinen peikko siellä on,odotan että päästään 6kk etappeihin niin jos se silloin unohtuisi.On ihanaa että olet Äitisi tukena minulla oli myös tytär tukena siitä oli suuri apu,mutta muista että sinulla on myös oma elämä,nauti hyvistä hetkistä,minua auttoi kovasti lasten ja lastenlasten vierailut ja puhuminen muusta kuin syövästä.Voimia sinulle kaikille syöpää sairastaville nautitaan Joulusta.Terveisin Sinikka
- Munasarjasyöpä..äiti45
- Re: Munasarjasyöpä..Mekku
- Re: Munasarjasyöpä..äiti45
- Re: Munasarjasyöpä..pike44
- Re: Munasarjasyöpä..vaaka58
- Re: Munasarjasyöpä..leila
- Re: Munasarjasyöpä..tietoa
- Munasarjasyöpä..äiti45