Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: estrogeeniä vai ei
Mulle suositeltiin viime kontrollissa Vagisania. Oli meinaan jotain veristä vuotoa eikä ole ollut enää. Voi käyttää sisäisesti (asetintötterö) taikka laittaa vaan päälle päin. En tiedä auttaako, kirvelee ainakin. Vagisanissa ei oo hormmoneja, jotka kiellettiin heti ku tuli syöpäepäilys.Ennen syöpää määrättiin Vagifemiä, on kai aika korkee estrogeenitaso. Olin oikein tyytväinen. Ei kuivuutta ja toistuvat virtsatiettulehdukset loppuivat. Viimestä satsia hakiessani apteekissa kysyttiin että onko haittavaikutuksia, kuulemma ihan tilastollisesti kysyi tämä henkilö. Eipä kauaa kulunu ku tuli ensimmäiset oireet syövästä. Olin käyttäny Vagifemiä kai pari vuotta. Etsii syyllisiä tässä!
Mutta voi sanoo, että antiikkikierukka pleasti mut. Se oli ollut paikallaan parikymmentä vuotta enkä uskaltanu mennä sitä vaihdattaan ku pelkäsin kipua. Se lopulta lähti helposti pois, oli langat jälellä. Mutta se kans aiheutti verenvuotoo, joka sai mut viimenki lääkäriin ja syöpä löyty ajoissa. Silti kannatan säännöllistä papaa ja vaihtaa se kierukka sillon ku on määrä. En tiedä olisko tämä syöpä havaittu aikaisemmin koska se ei näy papassa, siis jos olisin käynyt vaikka parin vuoden välein. Joka tapauksessa oon tervehtynyt ja se on vieläkin ihme. Onnea mukana ja sitä toivon kaikille jotka taistelee tämän kanssa!
- estrogeeniä vai eitaistelu-62
- Re: estrogeeniä vai eiTummaSuklaa
- Re: estrogeeniä vai eiArnika
- Re: estrogeeniä vai eiKatjusmaaret
- Re: estrogeeniä vai eiRapu62
- Re: estrogeeniä vai eiriitta47
- Re: estrogeeniä vai eitaistelu-62
- Re: estrogeeniä vai ei16