Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: estrogeeniä vai ei
Hei! Ei sisällä hormoneja. On siis Cicatridina tai Repadina. Luulen, että on suurinpiirtein sama vaikuttava aine, mutta eri valmistaja.Ja kiitos Riitta vinkistä! Pitääpä hakea näitä apteekista.
Otatin hormonikierukan pois viime kesänä. Se oli ollut jo viitisen vuotta, ja annettiin ymmärtää, että on oikeastaan ihan sama ottaako sen pois, vai antaako vielä jonkin aikaa olla. Siinä mielessä olen tyytyväinen, että otatin sen pois, koska ko poisto oli niin kivulias toimenpide, johtuen siitä, että lankoja ei näkynyt.
Gynekologi sanoi, että ehkäisyä ei enää tarvis käyttää, kun vuodot ovat hiipuneet kuin myös munasarjat, ainakin toinen. Jotakin positiivista tässä ikääntymisessäkin on.
Onko kukaan käyttänyt sisäisesti kaksoistyrniöljykapseli Omega 7:ää, (saa apteekista ja luontaistuotekaupasta), jota suositellaan mm. intiimialueiden kuiville limakalvoille. Minulla on näitä, mutta en käyttänyt sytostaattien aikana. Voisikohan näitä nyt ottaa, kun Tamofen on käytössä.
- estrogeeniä vai eitaistelu-62
- Re: estrogeeniä vai eiTummaSuklaa
- Re: estrogeeniä vai eiArnika
- Re: estrogeeniä vai eiKatjusmaaret
- Re: estrogeeniä vai eiRapu62
- Re: estrogeeniä vai eiriitta47
- Re: estrogeeniä vai eituike
- Re: estrogeeniä vai eitaistelu-62