Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko syytä huoleen
Mitä tarkoittavat terveen paperit? Anteeksi tyhmä kysymys, mutta se vaikuttaa paljon, miten vastaan kysymykseesi. Jos se tarkoittaa, että sytostaatit (tältä erää) ohi, niin varmaan tilannetta seurataan, ja lähes hävinneitä muutoksia tarkkaillaan, (jos se syöpä edes oli siellä missä kuvaamasi muutokset), että pysyvätkin lähes hävinneinä tai myöhemmin häviävät kokonaan. Lääkärisi tietää tietenkin tilanteesi parhaiten. Olisi hyvä oman mielenrauhasi takia pirauttaa hänelle asiasta, saisit varmuuden.Kasvainmerkkiaineitakin on useita erilaisia. Et maininnut mikä markkeri kyseessä.
Olen kuitenkin kaikesta huolimatta varma siitä, että jos tilanteesi vaatii tarkkailua, sitä tarkkaillaan. Jos se vaatii lisää hoitoja, niitä annetaan. Pyydä lääkäriäsi vääntämään asiat rautalangasta. Tee kirjallinen lista kysymyksiä lääkäriin mennessäsi/soittaessasi, ettet unohda tai mene sanattomaksi siellä (mikä on muuten hyvin tavallista, koska asiat vaikeaselkoisia ja koskettavat vakavia asioita itsessäsi).
Tsemppiä ja mukavaa syksyä!
P.S. Itse olen parantumattomasti sairas. Mielialat vaihtelevat, mutta taitavat ne vaihdella "terveilläkin"...
- onko syytä huoleenmeikku
- Re: onko syytä huoleenKirsikka
- Re: onko syytä huoleenpike44
- Re: onko syytä huoleenKarhutar
- Re: onko syytä huoleenmeikku
- Re: onko syytä huoleenpike44