Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko syytä huoleen
Tarkoitin juuri tuota ca.125 arvoa.Menin silloin tiistaina lääkärin vastaanotolle ja olin varautunut jatkohoitoon, koska hoitaja luki minulle röntgenlausunnosta juuri tuon lähes melkein ja silloin päätelimme että hoito jatkuu. Lääkäri sanoi kuitenkin nuo maagiset sanat hyviä uutisia olet terve. Olin ajatellut saavani lisähoitoa ja sitten lääkäri käytti juuri sanoja olet terve. Sitä olen itsekin sulatellut tämän ajan, mitä se tarkoittaa. Olen tietoinen että tämä uusii helposti ja joskus sitten voi tulla jatkohoitoja. Seuranta on nyt kolmen kuukauden välein. En aio jäädä tulevaisuutta odottelemaan pelon vallassa, koska tuolla liikenteessä on Jumala varjellut minut neljä viisi kertaa läheltä piti tilanteilta valtatiellä ajellessa kohti kaupunkia päin 100km-80km vauhdissa. Enhän uskaltaisi enää ajella autolla jos pelkäisin niin miksi antaisin vallan syöpä ajatuksille.
En kuitenkaan ole niin vahva että kaikki ajatukset pysyisivät pois. On hienoa kun on tämä keskustelupalsta jossa voi jakaa ajatuksiaan.
Miten sinulla Pike on sujunut työhönpaluu? Olen kysellyt sitä osa-aika työtä johon Kela ottaa osaa. En ole saanut pomolta vielä vastausta. Minulla alkaa työt lokakuun alussa.
Tsemppiä kaikille. Ulkona alkaa olla ihanat värikkäät syyspäivät.
- onko syytä huoleenmeikku
- Re: onko syytä huoleenKirsikka
- Re: onko syytä huoleenpike44
- Re: onko syytä huoleenKarhutar
- Re: onko syytä huoleenmeikku
- Re: onko syytä huoleenpike44