Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

hormonihoito

Syön hormonihoitona aromataasin estäjää nimeltä Anastrozol actavis 1mg. Haittavaikutuksina tuntuu ainakin minulla olevan nivelten kipu ja jäykkyys, unettomuus ja yleinen väsymys. Mites teillä? Sitten taas sellaisilla tutuilla, jotka syö tamofenia tai vastaavaa on hirveetä hikoilua, että en nyt tiedä kumpi parempi.

Kait se on vaan kestettävä nämä vaivat, tuo hikoilukin kuulostaa aika inhottavalta. Ensi kuun alkupuolella minulla on aika kirurgille, lähden kyselemään hänen mielipidettään terveen rinnan poistoon. Että tämmöstä täällä ja joulua odottelen oikeastaan kovastikin.

Viime vuonna joulu oli aika vaisu, olin juuri saanut tietää sairauteni ja mieskin oli huonossa kunnossa.Niin kuin olen kertonutkin täällä, mieheltäni löytyi tämän vuoden tammikuussa haimasyöpä, johon hän menehtyi helmikuun alkupuolella. Hyvää loppuvuotta kaikille kohtalotovereilla♥
hoit-su | 15.11.2013 klo 11:59:27