Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Cef-hoidot alkaa!!
Hei kaikille!Minun rintasyöpäni todettiin ja leikattiin elokuussa. Osapoisto ja kainalosta 5/13 imusolmukkeeseen oli levinnyt. Muualta ei löytynyt etäpesäkkeitä. Hormoonipositiivinen syöpä. Hoitona 6krt syto, sädehoito ja 5v. hormoonihoito.
Nyt on takana kolme Taxotere-hoitoa ja ceffit alkamassa ensiviikolla. Jotenkin on annettu sellainen kuva noista cef-hoidoista, että ne ovat ihan kauheita ja ne vievät sängynpohjalle makaamaan, mutta eihän kaikille tule samanlaisia sivuoireita, toisille enemmän, toisille vähemmän. Minä ainakin pääsin aika vähillä sivuoireilla Taxotere-hoitojen aikana. Niinpä kysyn onko kenelläkään antaa vinkkejä miten on selvinnyt sivuoireista cef-hoidon aikana. Minä pelkään jo ennakkoon niitä mahdollisia, tulevia sivuoireita vaikka ei pitäisi. Olen voinut niin hyvin näitten edellisten hoitojen jälkeen. Kaikki koetulokset ovat olleet hyviä, mutta liekö minulle vasta tulossa ne ns. huonot päivät. Toivottavasti ei... Tsemppiä kaikille kanssasisarille!
- Cef-hoidot alkaa!!Mussukka
- Re: Cef-hoidot alkaa!!Karhutar
- Re: Cef-hoidot alkaa!!peevikki
- Re: Cef-hoidot alkaa!!Kisuliini
- Re: Cef-hoidot alkaa!!tähtitaivas
- Re: Cef-hoidot alkaa!!Ksantippa
- Re: Cef-hoidot alkaa!!Mussukka
- Re: Cef-hoidot alkaa!!Ksantippa
- Re: Cef-hoidot alkaa!!Karhutar
- Re: Cef-hoidot alkaa!!maaliskuu