Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kuukautiset Zoladex-hoidon jälkeen
Hei!Minulla on vielä monet Zoladex piikit edessä, mutta paljon olen miettinyt näitä samoja asioita kun sinäkin. Lääkärit eivät minullekaan ole pystyneet antamaan mitään kovin järkeviä vastauksia.
Saitko Zoladexia 1 vai 3kk välein? Minä sain ensimmäisen puolen vuoden aikana 3,6mg kerran kuukaudessa ja nyt olen saanut muutaman kerran 10,8mg mutta 3kk välein. Jostain luin että kuukautiset palaavat hitaammin tuon 10,8mg käytön jälkeen.(En enää löytänyt mistä sen luin).
Minä olen jo 39-vuotias ja kahden ihanan lapsen äiti, mutta minulla oli(ja on vieläkin) haave kolmannesta lapsesta. Tiedän, että moni on sitä mieltä ettei minun enää pitäisi haaveilla lapsesta kun tämän rintasyövänkin vielä sain.
En voi kuitenkaan "sammuttaa" tätä tunnetta. Äidiksi tuleminen on ollut minulle parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut.
Lääkärit eivät halua tai eivät uskalla kertoa vastauksia. Minäkin halusin tietää onko heidän(lääkäreiden)mielestä ollenkaan järkevä edes suunnitella raskaaksi tulemista rintasyöpähoitojen jälkeen. Voiko edes enää tulla raskaaksi?
Sinä olet vielä nuori ja toivon koko sydämestäni että saat vielä tulevaisuudessa lapsia!
- Re: kuukautiset Zoladex-hoidon jälkeenM73