Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kuukautiset Zoladex-hoidon jälkeen
Hei :)Muistaakseni sain Zoladexia samaan kaavan mukaan kun sinäkin, noin kolme ekaa kuukautta sain noita pienempiä annoksia ja sen jälkeen sitä vahvempaa kolmen kk välein. Sain lääkäreiltä vastauksen tyyliin, että tämä kuukautisasia on hyvin yksityiskohtainen, ja voi olla jopa niin , että en enää niitä saa. Mutta kun olen vielä niin nuori, niin voin kyllä saada. Huh-huh. Minulla on onneksi poika, ja samaa, kun sulla, se raskausaika ja vauvaikä oli ihanin aika mitä elämässäni oli. Lapsi oli toivottu ja hetki, kuin sain tietää että oon raskaana oli ihanin koko mun elämässä. Varmasti kun monen muunkin naisen :)Voi kun haluaisin kokea sellaista onnea vielä kerran! Tämän lisäksi toki toivon, että kuukautisten tulon myötä, nämä vaihdevuosi oireet loppuvat. Olen niin kyllästynyt unettomiin öihin, hikistä märkiin lakanoihin ja punaiseen namaan aina väärässä paikassa ja väärään aikaan. Itse asiassa olin varma, että kun Zoladex kuuri loppuu, nämä pahimmat kuumat aallotkin menevät ohi, mutta ei. Ei helpottanut yhtään, kai sillä Tamofenilla on suuri vaikutus.
- Re: kuukautiset Zoladex-hoidon jälkeenakim