Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: KALJUILUA
Heippa kaikille!Multa alkoi irtoilemaan hiukset heti ekasta taxosta parin viikon kuluttua. Joten knupi ajettiin sen jälkeen sängelle ja siitä viikon kuluttua sänkikin jäi kynsien väliin, joten höylättiin kaikki pois. Nyt kolmen vkon kuluttua on taas sänki kasvanut, kaikki taxot takana ja cefit edessä.
Hommasin Helsingistä Hiusstudio Heinilästä erinomaisen peruukin. Parikymppiä piti laittaa omaa rahaa maksumääräyksen lisäksi. Minulle löytyi hyvin omantyyppinen ja värinen malli. Moni tuutkaan ei edes huomaa, että mulla on peruukki päässä. Kotona kaljuilen aivan vapaasti, mutta ihmisten ilmoille llaitan peruukin. Lenkillä käyn pipo päässä.
Mulla on niiiiiiin pahuksen pieni pää, että kalju kuten pipot näyttävät vain nuppineulan nupilta, siksi käytän peruukkia.
Mielestäni on aivan loistavaa rohkeutta heillä, jotka liikkuvat ilman hiuksia. Jos pää on vielä kauniin muotoinen, niin antaa palaa vaan. Ja toisaalta, ei se ole mitään turhamaisuuttakaan, jos haluaa liikkua hiukset, joko omat tai vieraat päässä. Jokainen taaplaa tyylillään.
Taidanpa olla vielä kortisoonihuppelissa, kun juttua tulee kuin liukuhihnalta.
Syysterveiset kaikille. Nautitaan ihanasta syksyisestä ja aurinkoista lauantaipäivästä
t. Peevikki
- KALJUILUAliikkeelle
- Re: KALJUILUAKarhutar
- Re: KALJUILUAkutri
- Re: KALJUILUAsanteri
- Re: KALJUILUAKsantippa
- Re: KALJUILUAsiipi
- Re: KALJUILUAEllaM
- Re: KALJUILUAMolla
- Re: KALJUILUApeevikki
- Re: KALJUILUAliikkeelle