Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: KALJUILUA

Minäkin kaljuilisin mielelläni, jos ei olisi useampia inhottavia ulkonevia noin sentin läpimittaisia luomia päässä... Peruukkia en kuitenkaan ole yhtään käyttänyt vaan olen shoppaillut erinäisen määrän huiveja, joissa olen viihtynyt vallan mainiosti. Työt olen hoitanut huivipäisenä. Olenkin vitsaillut tuttavilleni mieheni käyttäneen minua enemmän peruukkiani. Hän on nimittäin muutaman kerran leikkimielisesti sovitellut omalle kaljulleen peruukkia, joka päässä hän näyttää italialaiselle hurmurille.

En vaan ole tuntenut itseäni kotoisaksi peruukeissa ja jotenkin on tullut tunne, että miksi täytyy teeskennellä, että hiuksia olisi muka päässä. Toisaalta kukin tehköön mikä hyvältä tuntuu. Jollekin ihmistyypille varmaan kaljuilu tai huiveilu tuntuisi kurjemmalta kuin kulkea peruukki päässä.
Ksantippa | 28.9.2007 klo 19:55:24