Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....
Huomenta sateen keskeltä!!Voi nytkö santeri lähdet töihin..Toivotanpa täältä sitten hauskaa työpäivää, älähän turhia jännittele, osaat homman ja pian huomaat, että tällaistahan tämä elämä oli ennen sairastumista. Ihanaa, että lääkäri ei ole soittanut, koska sehän kaiken järjen mukaan tarkoittaa sitä, että markkerit ovat ok.
Tuo tukipusero on varmasti hetken käytön jälkeen ok. Muistelen, kun aloitin käyttämään tukihihaa ja käsinettä vuosia sitten, kun menin takaisin töihin, nostelemaan. Aluksi se vaivasi ja kiristi, mutta kun sinnikkäästi sitä piti, siihen alkoi tottua ja käden turvotukset vähenivät.
Kerrohan sitten kuinka eka päivä meni, jos jaksat!
Mulla on tänään mökille meno ystävän kanssa, paistellaan makkaraa ja käydään mustikassa, jos tuo taivas hetkeksi lakkaisi antamasta vettä.
Tekeekin omalle päälle hyvää, olen ollut niin känkkyinen taas, ihan ilman mitään syytä. Kaippa tuo matalapaine laittaa kiukkuamaan ja mieheni saa siitä kärsiä, toisaalta olen saanut kyllä ihan samalla mitalla takaisin, että ei mun mies ole kyllä mikään reppana syöpää sairastavan vaimon ikeen alla..=)
No joo, nyt haluksia kaikille tasapuolisesti
Julia
- Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....julia
- Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....MeriTuuli
- Ensimmäinen työpäivä takanaKsantippa