Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....

Hei ja kiitokset ihanista viesteistä <3

ei teitä voi mitenkään unohtaa eikä jättää, oli ihan pakko lukea taas kaikki viestit ja kaikkien kuulumiset.

Oli hienoa huomata, miten pystyin unohtamaan syövän työasioita miettiessä. Eikä tukipuserokaan päivääni pilannut. Sen voisi meilkein unohtaa, jos se ei kiristäisi ja hankaisi kainaloita, jotka ovat melkein aina punaiset ja aristavat jo ennestään. Täytyy etsiä kaupasta jotain ohuita puseroita, jotka tulisi sopivasti kaulalle. Mitään ihonmyötäisiä ei voi käyttää, kun tukipuseron saumat ovat ulospäin. Niin ja toisaalta se painaa kauhean näköiset makkarat vyötärölle:( eli siis kerää kaikki lohtusyömisellä hankitut läskit yläkropasta alaspäin. Jotain hihattomia puseroita kun löytäisi, voisi pitää jotain jakkua tms. vielä lisänä.

Minulle työhön paluu on sikäli helppo, että esimieheni on aivan ihana. Hän auttaa minua pitämään pari päivää viikossa kevyempinä sillä, että niihin ei sovita mitään kokouksia tai muuta ylimääräistä, joissa minun pitäisi olla mukana. Täytyy vaan muistaa pitää itsestä huoli, voimia tarvitaan jatkossakin. Ulkoilua ja liikuntaa tarvitsee jaksaa kuitenkin päivittäin, mutta eiköhän tämä tästä. Olo on aika luottavainen.

Lääkäristäkään ei ole kuulunut mitään, joten voin varmaan jo pikkuhiljaa ajatella, että syyskuun lopun kontrollit riittää. Voimia ja luottavaista mieltä teille kaikille, ei meidän touhut onneksi kokonaan lopu syöpädiagnoosiin, jopa luustoon levinneenäkin syöpää voidaan nitistää ja luustoa vahvistaa.

Lämpimät halaukset kaikille,
Santeri
santeri | 1.8.2007 klo 16:08:18