Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rinnaton
Minulle on kesäkuussa -11 tehty oikean rinnan kokopoisto ja laitettu expanderi, jota sitten täyteltiin polikliinisesti. Seuraavan vuoden huhtikuussa laitettiin sitten tilalle silikoniproteesi. Nänniä ei alettu omasta kudoksesta rakentaa, koska ei ooikein ole materiaalia. Ja tatuaatiojonoon minut laitettiin, mutta sittem,min peruin sen, koska en koe sille tarvetta. Rinta on oikein kaunis arpineen kaikkineen. Terveeseen rintaan tehtiin kohotus.Nyt keväällä -13 minulle laitettiin sitten symmetrian saamiseksi terveeseen rintaan ihan pieni proteesi. Myös tähän rintaan olen oikein tyytyväinen.
Minut leikkasi TAYSissa Ulla Karhunen-Enckell, ja suosittelen lämpimästi, lopputulos on todella hieno.
Nyt sitten odottelen valitettavasti ensi perjantaita ja luuston gammakuvausta, kun ovat selkäkivut alkaneet vaivata, että peukut pystyyn sillä rintamalla.
- Rinnatonjasmin
- Re: Rinnatonmanti
- Re: RinnatonKatjusmaaret
- Re: Rinnatonjasmin
- Re: RinnatonTummaSuklaa