Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rinnaton

Mulle tuli samanlaiset ajatukset mieleen kun luin tuon kirjoituksen. Toki ajattelin, jos kirjoittaja itse haluaa uuden rinnan niin sitten....

Yllättävää,
kun olen keskustellut syöpälääkärini kanssa myös mielialastani kun olen käynyt vastaanotolla ja hän joskus heittää "herjaa" että jaa sinulla on vielä mies mukana ja olen ymmärtänyt että tälläisen vakavan sairauden sattuessa läheiset saattaa karata ja olen niitä täälläkin saanut lukea, itse aina mietin että miten käyttäytyisin jos puolisoni olisi se joka sairastuu. No kyllä joskus itsekin ihmettelen että tätä levinnyttä syöpähirveyttä on ollut jo kolmisen vuotta että kuinka läheiset kestää mua. Olen aivan hirveä aina ennen 3 kk kuvauksia ja lääkäriä. Aivan hirveä marttyyri sairauteni kanssa välillä. Eli äitisi sanoi viisaasti että ei ymmärrä toisia sairaita ennen kuin käy saman läpi.

sm | 25.10.2013 klo 13:29:44