Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: lääkärin mielestä ei merkitystä ajankohdalla, jolloin...
Hei Toiveikas!Sinä olet sellainen tapaus, joka on antanut minulle eniten voimaa ja valonpilkahduksia tämän vajaan 2 vuoden aikana, jolloin olen sairastanut! On tosi lohdullista tietää, että taudin kanssa voi elää vuosia ja vuosia. Toki taidat olla sieltä harvinaisemmasta päästä, mutta meistä jokaisella on mahdollisuus samaan.
Ja kuka tietää, vaikka uusia, tehokkaampia lääkkeitäkin olisi tulossa tässä matkan varrella. Minähän sain kokeilulääke Avastinia, joka nyt sitten valitettavasti ei tehonnutkaan toivotulla tavalla; jos siis syöpä on tullut takaisin. Lääkäri kertoi, että maailmalla on meneillään juuri nyt 2 laajaa Avastin-kokeilua munasarjasyöpään, mutta minä ja pari muuta saatiin mahdollisuus kokeiluun jo aikaisemmin. Avastinia käytetään joihinkin syöpiin ihan vakilääkkeenä meillä Suomessa ja tulokset ovat olleet kai hyviä. Lääke on siitä ihana, ettei ole sivuvaikutuksia juuri lainkaan.
Taistellaan ja ollaan toiveikkaita!!
Helena
- Re: lääkärin mielestä ei merkitystä ajankohdalla, jolloin...helmar