Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!

Hei !

Hu hu mitä olet kokenut ja joutunut läpi käymään. Itse sairastuin 05/ 2004 tai sain siis tietää syövästäni. Mulla on myös ollut kaikenlaisia vaikeuksia ja komplikaatioita matkan varrella, muttei noin pahoja että henki olisi ollut hiuskarvan varassa. Haavat auenneet ja vuotaneet, tram leikkauksen yhteydessä pahoja tulehduksia yms. Tässä sitä kuitenkin tulee viisi vuotta täyteen sytostaattien aloittamisesta ja syöpä on pysynyt pois. Kontrolli ensi viikolla ja se kyllä jännittää... 2006 sain tietää kantavani BRCA2 geeniä ja tuon johdosta kontrollit jatkuvat koko ikäni ja siten jännitys myös aina hieman pinnassa. Itsellä ollut oikeastaan vasta noin puoli vuotta rauhallisempaa aikaa, siihen asti jokin leikkaus tai tulehdus yms.jota on pitänyt hoidella ja tuo on ollut kyllä aikas rasittavaa ja väsyttävää. Mutta olen iloinen kaikesta huolimatta koska olen saanut olla syövästä terve jo muutaman vuoden. Vaikeudet ovat opettaneet suhtautumaan elämään erilailla kuin aiemmin. Nauti tästä päivästä mikä sinulla on äläkä huomisen päivän murheita murehdi! Koska olet jo noin paljon mennyt läpi niin kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu ja onnellista aikaa on edessä päin. Vielä tuohon itkuun, itke silloin kun siltä tuntuu se helpottaa. Meillä on lupa itkeä ja surra. Syöpä on niin iso juttu elämässämme, että kyllä se tuo monenlaisia tunteita pintaan ja parasta on purkaa niitä ulos eikä padota sismpään joten anna itkun tulla silloin kun on tullakseen. Voima halit sinulle!
mummotauti | 7.8.2009 klo 08:29:34