Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!
Hei VirtanenOlen aina kummastellut sitä logiikkaa, millä jäljelle jäänyttä/poistettua rintaa on pitänyt kirurgisella joskus kommentoida. Ikään kuin jotkut (hoitajat) uskoisivat että minulle potilaalle tulisi parempi mieli kun oikein rutataan ja mitätöidään. "Pienihän tuo, ei niin kauheen iso" kuulin kommentteja jäljelle jääneestä d-kupin leilistäni, ikään kuin se nyt jotenkin vähentäisi sitä menetyksen tuskaa tai pelokkuuden määrää leikkauksen jälkeen.
Itse asiassa, olen niin pelokas, etten edes uskalla korjausleikkaukseen, joten siinä mielessä... Rohkea olet ollut ja todella sinnikäskin, kun olet kaiken tuon sietänyt. Nyt kun vielä keksisit, mihin jalostaisit kaiken turhautumisen ja vihasi ja miten rakentaisit sovun taas uuden korjaillun ja silvotun ruumiisi kanssa. Miten rakentaa taas luottamus lääketiedettä kohtaan... Ei ole helppoa, ei. Mutta turhautuminenkin on vain tunne, ja tunteet muuttuvat matkan varrella. Tulee jotakin muuta tilalle, tulee uusia innostuksen ja inhon aiheita, tulee uusia haaveita.
Joten, Virtanen: jatka etsimistäsi, älä pysähdy tähän. Puhalla höyrysi pihalle ja anna elämän jatkua. Tee pieni päätös: seuraava leikkaus on sitten hiusten leikkaus;-)
Tsempaten
Karhutar
- NIIN PALJON EPÄONNEA!virtanen
- Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!mummotauti
- onnea!Tarutar
- Re: onnea!perrectum
- Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!valokki
- Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!Karhutar