Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kasvisruokavalion fytoestrogeenit ja rintasyöpä
Hei Anemone ja muutkin asiasta kiinnostuneet."Pellavasiemen" vastaukseeni kuluu kotvanen ,koska tapaan seuraavan kerran lääkärini (vasta) 4.12.
Minä ainakin pidättäydyn ,niiden syömisestä ,samoin loppui ton Tofun syönti ,niin hyvää kuin se onkin ,(mut sehän on soijaa).On tää niin kamalaa kun koko ajan tarvii miettiä ,mitä saa syödä .Koko ikänsä on joutunut tarkkailemaan syömisiään ( vaihtelevalla menestyksellä), joskus se on riistäytynyt käsistä (oon syönny suruuni) ja sitten on taas ollu pakko ryhdistäytyä ja pudottaa painoaan .Tätä se sitten on loppuelämän ajan , terveet ruokailutottumukset , eikä mitään ylimääräisiä hörsyilyjä.Yritänkin nykyään syödä vain niin vähän kun ravitsemuksellisesti on välttämätöntä. (joskus on Jäätelö-päivä ,sitä 4 prosenttista).Joskus sitäkin tuntuu uppoavan liikaa ja sitten on katumispäivä.
Nyt mä taas poikkesin tosta aiheesta ,mut olenkin nyt tossa Kortisoni-huurussa ,kun sain toiset Herseptin + Taxo tänään ,joten poweria tuntuu olevan.
Illan jatkoja kaikille.
- Re: Kasvisruokavalion fytoestrogeenit ja rintasyöpäliikkeelle