Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viivellä tullut "paniikki" syksyllä leikatun rintasyövän johdosta

Hei teille kaikille! Olen seuranut keskusteluja jo keväästä lähtien ja nyt viho viimein kirjauduin osallistujaksi. Minulla todettiin alkuvuodesta erittäin harvinainen emättimen syöpä. Yhtään etäpesäkettä ei ole löytynyt ja homma hoidettiin sytoilla ja säteillä sekä muutamalla täsmäsäde-kerralla. Olen seurannut erityisesti jutteluasi, Piiku, koko ajan ja myötäelänyt kanssasi - taustalla. Nyt oli ihan pakko ilmestyä esiin, sillä viestisi osui kuin nappi. Olen samassa junassa kanssasi ja allekirjoitan kaiken mitä sanoit viiveestäkin. Kaikki on mennyt hyvin mutta nyt eka kontrolli on kuun lopussa ja paniikki hiipii aina silloin tällöin! Minulla varsinkin, kun hoito oli Syöpiksellä ja kontrollit on Naistenklinikalla (en tykkää). Vähän tuntuu kuin lapsena: odoteli koulun alkua ja vaikka tunsi ja tiesi tilanteen, silti masussa nipisteli! Kaikki menee hyvin -ihan varmasti ja voimme jatkaa elämän riemuissa keikkumista!
Iloista jaksamista kaikille!
t. Otto-tyttö
Otto-tyttö | 8.8.2013 klo 12:23:17