Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: NEULASTA PIIKIN LAITTAMINEN

Kuinka monta kertaa tota neulasta pistetään taxojen jälkeen. Mä toivon että lääkäri sanoo mulle huomenissa että myös mulla otetaan toi käyttöön. Ensi taxon jälkeen nimittäin lkosolut oli ihan finaalissa ja labratulosten jälkeen makaiklin yhden illna kotona ihan kuittina kuumemittarin kanssa ja mietin tarviiko mun lähtee jonnee sairaalaanm, onneksi ei tarvinnut. No tuut sitten hiukan perässä ja mä saan perjantaina syöpiksellä jo toisen taxon, hiukset on melkein kaikki lähtenyt eli kodin joka nurkasta löytyy hiuksia tukko, pitää kastoa joko no loput hiukset ajain koneella viikonloppuna pois. Onneksi sain noi muksujen kaikki jouluun liittyvät juhlat käytyä näillä omilla harvoilla hiuksilla. osota vaan sulkasato on melkoinen. Mutta lykkyä pyttyyn sulle ensimmäisen hoidon kanssa.
päivänsäde | 12.12.2007 klo 07:57:45