Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuuluuko lämpöily asiaan

Erityisesti Mehitähdelle terveisiä ja vointeja taxon kanssa. Toivottavasti pysyy se lämpö aisoissa ja yritä malttaa pysyä levossa kunnes olo kohenee. Toivotaan ettei mitään tulehdusta tulisi, kun sen neulastankin olet saanut.

Mun syöpälääkäri käski lähteä tarkistuttaa veriarvot jos nousee yli 37,5 asteen.

Mä olin siwllä taxoteren väsy-kupassa viime pe aamusta su aamuun. Mulle ei noussu lämpöä olleenkaan, päinvastoin tippu tonne 35,8 hetkeksaikaan. Muutoin pysy alla 37:n. mä olin kyllä niin spagettia, etten olisi kyennyt edes tekemään mitään sellaista mikä rasittaa. Pahoinvointi tabuja en ole syönyt ollenkaan (eikä tullut tiputuksessakaan), kun ei ole edes kuvotus koputellut ovea :D ja ymmärtääkseni taxoterestä saattaa selivtäkkin ilman pahoinvointia, kuten joku muukin tällä palstalla kertoi. Sen sijaan mulla on näitä inhottavia kipuja ympäri kroppaa koko ajan. Sellainen peruskipu koko kropassa ja päässä koko ajan ja sitten välillä vihloo sieltä täältä. Alkoi silloin pe aamuna ja jatkuu edelleen. Aamupäivisin aika siedettävä olo, mutta iltaa kohden kivut ja tuskainen olo pahenee. Kamommilla teetä juon minäkin, just nytkin. Kun edelleen vatsa toimii liian hyvnin, niin uskalla kahvia ajatellakkaa. Se Gefiluksen mustikka-vadelma keitto on muuten tosi hyvää. Siinä on niitä maitohappobakteerejakin. Sit tiputuksesta lähtien olen kulkenut vesipullo mukan, myös kotona, et kun se on tossa mukana ja vieressä koko ajan niin tulee myös juotua kunnolla. Se että vatsalaukussa olisi koko ajan jotain, edes vettä, niin se jo itsessään ehkäsee pahoinvointia, luki jossain.

MeriTuuli
MeriTuuli | 23.5.2007 klo 10:32:32