Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuuluuko lämpöily asiaan

Se on muuten totta tuosta lämpöilystä mitä joku kertoi, että 37,5 asteeseen kannattaa jo reagoida. Muistelin vain mitä lääkärini puhui minulle (= raja 38.5 astetta) mutta kun olin jonkin muun asian yhteydessä hoitajaani yhteydessä niin hän käksi jo 37.5 asteella lähteä päivystyukseen koska arvot olivat niin alhaalla. Keuhkokuume saatiin silloin diagnosoitua, siis ekasta taksosta.
Mutta toisaalta kun vikasta taksosta olin 5 pv antibioottitipassa kun ne arvot tosiaan oli monta päivää liki nollilla niin joku uusi hoitaja kehtasi multa parin sairaalapäivän jälkeen tivata että minkä takia olin sairaalaan tullut - niin kuin siellä nyt omasta vapaasta halustani olisin maannut. Siinä sitten jouduin selittämään että kun päivystyksestä eivät antaneet kotiin lähteä vaan laittoivat osastolle. Kaikkia sammakkomöläytyksiä sitä saakin kuulla tässä matkan varrella.
Mutta nyt päikkäreille kun molemmat lapset ovat nukkumassa/pitämässä lepohetkeä!

Toivottavast Mehitähti (olitkohan se sinä jolla oli lämpöä miettii sytoaivot kuumeisesti.... :-/ ) olet jo paremmassa kunnossa? Voimia taksosta palautumiseen!
Päivä kerrallaan | 23.5.2007 klo 13:04:21