Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Oma savotta alkaa
Minun tapaus kuulostaa kovin samanlaiselta kuin sinulla.11.10.2012 mammografia.8.11.2012 ultra.15.11 diagnoosi.11.12.2012 osapoisto 1 x 1 cm duktaalinen,kainalon imusolmukkeet puhtaat.7.2.2013 alkaen sädehoidot x 25.
Asioiden odottelu ollut vaikeinta mutta sitten kun pääsee hoitoputkeen niin helpottaa.Ihmismieli on vaan niin kovin kummallinen.Välillä tuntuu että miten minä tästä näin helpolla selvisin ja välillä taas pelottaa miten tästä sittenkin selviää.
Loppusuoralla ollaan,enään neljä sädetyskertaa.Luulin että helposti tästäkin selvitään mutta sen suhteen meni kyllä pieleen.Kainalo on kärvähtänyt oikein kunnolla,iho on rikki ja nahkat lähtee.Aikamoinen turnajaisväsymys vaivaa etenkin viikonloppuisin kun ei ole sädetyksiä.
Tamofenia olen syönyt nyt kuukauden enkä ole huomannut ainakaan vielä mitään sivuvaikutuksia.Tehoaakohan ne ollenkaan?
Että pääsääntöisesti positiivisella mielellä ollaan ja välillä taas niin epäsosiaalisella ettei halua nähdä yhtään ketään lähellään.
Ihan avoimesti olen kaikille kertonut tästä sairaudestani.Välillä vaan tuntuu että saa melkeimpä lohduttaa muita.Siitäkin tulee huono omatunto että järkyttää muita ihmisiä mutta minua asioista puhuminen on auttanut kovasti.
Tsemppiä sulle!
Kala62
- Oma savotta alkaaKukkurukuu
- Re: Oma savotta alkaariitta47
- Re: Oma savotta alkaaulriikka
- Re: Oma savotta alkaaKukkurukuu
- Re: Oma savotta alkaaTerhikki
- Re: Oma savotta alkaapiikup
- Re: Oma savotta alkaaRakkain
- Re: Oma savotta alkaa03092012
- Re: Oma savotta alkaaAnna52
- Re: Oma savotta alkaaKukkurukuu