Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kevättä rinnassa, kalkkia toisessa

Huomenta!Minulla homma eteni näin:Ensin kalkkikohtiin(2kpl)laitettiin röntgenissä merkkilangat,koska muuten nämä alueet on vaikea löytää rintakudoksesta.Seuraavana päivänä otettiin koepalat merkkilankojen ympäriltä nukutuksessa.Samana päivänä kotiin ja vastaukset sain noin viikon kuluttua.Minun tapaukseni johti rinnan poistoon,koska osapoistoon ei ollut mahdollisuutta.Olen hyvin pienirintainen ;)Haavat paranivat molemmilla kerroilla tosi hyvin,eivätkä olleet sanottavasti edes kipeät.Tästä komedotyyppi asiasta en tiedä;liittyisikö solunjakautumiseen,en tiedä.Jatkohoidot määräytyvät aina koepalavastauksen mukaan.Minulle hoidoiksi tuli rinnanpoisto ja kainalotyhjennys sekä sytostaatti-ja hormonihoito. Tapaukset ovat aina erilaisia ja hoidot räätälöidään juuri sinun tarpeisiin ja sinulle sopivaksi.Sinulla on jännät odotuksentäyteiset ajat edessä,mutta näiltä sivuilta saat apua sinua vaivaaviin asioihin.Kysele rohkeasti. Aurinkoisin kevätterveisin Helmi08
helmi08 | 22.5.2008 klo 09:27:27