Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Limakalvojen kuivuminen
Hei! Ei sytostaattihoitojen aikana saa paljoa ylimääräisiä roppailla.Mä taisin silloin kuitenkin ottaa jonkin verran vitamiineja, mutta maksa-arvot pysyivät hyvinä. Ja pysyin myös hyvässä kunnossa.
Nyt tamofeenien aikaan olen ottanut rohkeammin vitamiineja, eikä niitä ole kielletty. Niitäkin otan säännöstellen ja välillä on kausia, etten ota mitään vitamiinia.
Tietenkin pitää olla varovainen luontaistuotteiden kanssa, jotka ovat lääkemäisiä. Nokkosta, jauhemaista ruusunmarjaa ja esim. rautaa saa ottaa.
Muuten, yksi mun tuttu vanhempi nainen, söi oikein urakalla vitamiineja hoitojenkin aikana. Hoidoista on nyt parisenkymmentä vuotta. Ja on parantunut täysin, siis rintasyövästä.
Muuttuuhan noi kaikki käypä hoito-suositukset ajan saatossa. Ja pitäähän niitä noudattaa. Nähdäkseni mitkään öljyt ei oo koskaan pahitteeksi, esim. kylmäpuristettu neitsyt oliiviöljy.
- Limakalvojen kuivuminenmexita
- Re: Limakalvojen kuivuminenSyksy2013
- Re: Limakalvojen kuivuminenMinnalla
- Re: Limakalvojen kuivuminenUtelias
- Re: Limakalvojen kuivuminenUtelias
- Re: Limakalvojen kuivuminenSarisaara
- Re: Limakalvojen kuivuminenmaruska
- Re: Limakalvojen kuivuminentuike