Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Limakalvojen kuivuminen
Hei Tuike,Jotkut lääkärit pyytävät lopettamaan kaikki luontaistuotteet sytostaattihoitojen ajaksi. Söin monivitamiinivalmistetta ja D-vitamiinia, jotka molemmat lopetin. Olen yrittänyt korvata puutteen paremmalla ruokavaliolla. Kyselin syytä moiseen, koska ainakin tuota D-vitamiinia olisin halunnut jatkaa. Sain kuitenkin suosituksen (en määräystä) lopettaa. Veriarvot olivat lähtötilanteessa täysin normaalit, myös maksa-arvot.Sytostaatin rasittavat maksaa ja munuaisia ja kaikenlaista ylimääräistä rasitusta tulisi välttää. Ajattelin sitten että kestän puolisen vuotta ilman D-vitamiinia.
Nyt minulla on kuitenkin pahentunut limakalvo-ongelma ja olen taipuvainen pikkuhiljaa ottamaan käyttöön myön jonkin 'ei suositellun' hoidon niin ikävää tämä on. Minulla oli Vagifem käytössä, mutta jouduin sen lopettamaan hoitojen alkaessa. Varasin juuri ajan gynegologilleni ja pyydän ohjeita lisää. Kerron täällä jos tulee jotain uutta:-)
- Limakalvojen kuivuminenmexita
- Re: Limakalvojen kuivuminenSyksy2013
- Re: Limakalvojen kuivuminenMinnalla
- Re: Limakalvojen kuivuminenUtelias
- Re: Limakalvojen kuivuminenUtelias
- Re: Limakalvojen kuivuminenSarisaara
- Re: Limakalvojen kuivuminenmaruska
- Re: Limakalvojen kuivuminenSantruzka