Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Kun olen yksinasuva ihminen, minua ainakin auttoi, kun välillä sai vaikkapa kaupan kassan kanssa jutella. Ehkä sitä ei kaikki tajua...
Olin vaan joskus iltaisin jotenkin peloissani, kun ei ollut ketään kenelle purkautua. Minulla on aikuinen poika, mutta säästin häntä sen yhden puhelun jälkeen, kun hän jossain kavereillaan alkoi itkeä.
Tai säästin ehkä itseäni. Ystävät tai "ystävät" ei aina tajunneet, miten kiva olisi ollut kun joku olisi vaikka lyhyesti soittanut, vienyt mukanaan syömään ruokahalun ollessa nolla, tai pakottanut ulos. Siksi varmaan juttelin kaikille =) kaikki naapurit tiesivät miksi minulla on liina päässä ja usein sideharsoa kädessä.

Mutta ihmiset ovat erilaisia, syöpiksellä juttelin yhden naisen kanssa, joka ei ollut kertonut kenellekään perheen ulkopuoliselle.
kukkamaaria | 3.9.2011 klo 20:50:23