Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hiukset,,,, lähteekö?
Hei !Itse sain ensin Taxotere-Herseptin yhdistelmän ja Taxo on sellainen josta hiukset lähtee lähes 100% varmuudella. Mulla ne lähti n. kahden viikon kuluttua ensimmäisestä hoidosta. Peruukki on hankittuna, mutta en ole oikein sinut sen kanssa. mieluumin käytän pipoa ja huiveja. Hyvältä se peruukki kuulemma näyttää, mutta en tiedä miksi se ei tunnu hyvältä.
Hiusten lähtö on kyllä myös yksilöllistä, mutta kannattaa varautua siihen. Ja samoin kannattaa varautua siihen, ettet välttämättä jaksa käydä koko aikaa töissä. Nyt täytyy levätä ja keskittää voimat paranemiseen. Ensin terveys ja oma hyvinvointi, sitten työ. Paitsi, jos työ lisää hyvinvointia ja jaksaa sitä tehdä, niin siitä vaan. Kotona käy ainakin minulla välillä aika pitkäksi.
Minulle ei laitettu sitä "venttiiliä" eli infuusioporttia vaan joka kerta laitetaan kämmenen päälle uusi kanyyli, josta tiputetaan solumyrkyt. Suonet ovat kyllä siten aika kovilla. Minulla ne ovat kestäneet kuitenkin suht` hyvin, mutta infuusioportti on hyvä vaihtoehto.
Voimia sinulle tuleviin hoitoihin!
p.s. Katso aiempi keskustelu hiuksista (Hiukset; alk.27.12.). Siellä myös paljon juttua hiuksien lähdöstä ja takaisin kasvamisesta.
- hiukset,,,, lähteekö?seija-anita
- Re: hiukset,,,, lähteekö?pelakuu
- Re: hiukset,,,, lähteekö?kultsikki
- Re: hiukset,,,, lähteekö?Darlak
- Re: hiukset,,,, lähteekö?Untuvikko
- Re: hiukset,,,, lähteekö?Tyrni65
- Re: hiukset,,,, lähteekö?pelakuu
- Re: hiukset,,,, lähteekö?seija-anita
- Re: hiukset,,,, lähteekö?kultsikki
- Re: hiukset,,,, lähteekö?Maijastiina