Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Välillä tämä tilanne voi olla koominenkin (Juhannuskevennys)
Hei siskot,Sain eilen toisen Taxon ja kuinka ollakaan kortisoonikiukku iski päälle. Heräsin aamulla viideltä ja menin repimään viimeisiä karvoja päästäni. Kylpyhuone meni kauheaan kuntoon! Huolellisuudestani huolimatta hiuksia oli joka puolella pienen heinäpaalin verran.
No, päätin leikata loputkin puolipitkästä tukastani n. 5 cm mittaisiksi. Sitten sitä sotkua olikin joka puolella. Kortisoonikiukku antoi energiaa ryhtyä hylpyhuoneen siivoukseen.
Imurointi ja superkloriittia joka paikkaan. Kun kloriitit oli lattialla ja minä kynnyksen ulkopuolella, huomasin, että eilen käyttöönottamani peruukki roikkui vaappuen pyyhenaulakon koukussa muutaman karvan varassa. Kengät jalkaan ja peruukkia pelastamaan. En tosiaan halunnut punaiseen peruukkiini kloriitin valkaisemia laikkuja. Nappasin peruukin ja - katsos vain - yllättäin se lipesi kädestäni ja latvat vetelivät märkää lattiaa. Minulla saattaa kohta olla villin näköinen peruukki, jossa on oranssit pystyraidat ja valkoiset latvat toisella sivulla.
Lisäksi huvitti ajatus Juhannuksen grilli-illasta, jos vaikka onnistun sulattamaan uuden tukan grillissä. Olen innokas ruoanlaittaja, joten grillaan usein. Peruukki varoitusten mukaan sulaa 60 asteessa, joten pitää hankkia pitkiä grillihaarukoita. Minua kehoitettin jopa avamaan sähköliesi varovasti, jos uunissa on kova lämpötila ja koskeaa tavaraa, sillä kuuma vesihöytykin voi peruukin sulattaa.
Grillihaarukoidenkin kanssa pitää olla varovainen, ettei ne osu oikeaan rintaan, koska silikonilimppu särkyy terävän piikin osumasta.
Ollan siis, tytöt, varovaisia junannussiivouksen ja ruoanlaiton kanssa.
Toivottavasti kukaan ei pahastunut tästä juhannuskevennyksestä, sillä sitä en todellakaan halua. Toivon teille kaikkea hyvää ja ennen kaikkea parantumista ja voimia kestää tämä paranemisprosessi.
Leppoisaa Juhannusta kaikille!
kaali
- Välillä tämä tilanne voi olla koominenkin (Juhannuskevennys)kaali