Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Välillä tämä tilanne voi olla koominenkin (Juhannuskevennys)
Hei taas,Kiitos kaikille hauskoista vastauksista ja erilaisista kommelluskokemuksista. Alan epäillä, että tämä tauti korreloi huumorintajun kanssa vai olisiko huumorintajun kasvukin Taxon sivuoire. Sitä sopii juhannuskokon ääressä pohtia.
Karhuttaren viestin luettuani päätin, että totta tosiaan ensi juhannuksena lentää minun peruukkini kokkoon, vaikka olisi kulohälyytystila. Sen verran rassaan tulen kanssa, että peruukki palaa. Vaikka eihän siihen tarvita kuin kuuma grilli tai sähköliesi.
Tehkäämme juhannuksesta yleinen rintsareiden ylimääräisen päänahan tuomiopäivä. Veneellähän sinne kokolle usein mennään. Rantautumisen jälkeen kasvaa uusi uljas kuontalo, joten vanha voidaan uhrata kaikkien uusien hoitomuotojen kehittäjien kunniaksi. Jonain päivänä uudet hoidot saavat karvatkin pysymään päässä. Ne eivät vain vielä ennättäneet meille.
Olen sinun Seisoo Yksin kanssa hengessä mukana samalla kokolla. Olen myös alunperin keskisuomalainen, joskin asunut kohta 30 v. pääkaupunkiseudulla. Minullakin on ollut oranssi Hankkija-lippis kiiltomuovilipalla, joskin sittemmin kadonnut. Tekotötterökin on tallella, koska säilytän sitä veromaksajien rahoilla hankituissa rintakoteloissa, mitä nyt liivien pesun yhteydessä vaihdan omakustanteisiin vastaaviin.
Viinikin saattaa upota jo loppuviikosta. Käyttökielto nimittäin päättyy huomenissa. Jos sivuoireet vielä kiusaa, saattavat ne aikaansaada samanlaista örinääkin kuin perinteiset juhannuksen nautintoaineet.
Ja nyt kortisoonitankkaukseen.
Voikaa hyvin!
kaali
- Re: Välillä tämä tilanne voi olla koominenkin (Juhannuskevennys)kaali