Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tamofenin aloitus
Nyt tarvitsisin tsemppiä ja vinkkejä Tamofenin aloitukseen! Olen kyllä haulla hakenut tamofeneniä koskevia juttuja, mutta silti. Tyhmä kysymys: Otatteko tabletin aamuisin vai iltaisin? Ajattelin vain sen sivuvaikutuksia! Nyt sytojen aikana ja loputtua minulla on ollut "hikisiä aaltoja" pääasiassa vain öisin, niin ajattelin, että sillein olisi helpompi ne saada, kuin päivällä ihmisten ilmoilla. Joten jos ottaa tabletin illalla, niin vaikuttaako se enemmän yön aikana? Että kaikkea sitä pitääkin kysellä...., mutta onneksi on tämä foorumi, jossa uskaltaa kysellä, varsinkin, nyt kun on aivan niinkuin tyhjänpäälle jäänyt kun ei ole enää (onneksi) "myrkytyksiä". Sitten nämä nivel- ja niska- ja reisikolotukset! Jotenkin ei vain oikein tunnu siltä, että voisi luottaa luustokartan tuloksiin. Miten sinne TT-kuvaukseen pääsisi, kun nyt on vasta ensi kesäkuussa seuraava kontrolli? Olen Jyväskylästä, ja utelenkin, että onko meilläkin täällä joku oirepoli, mihin voisi soittaa, kuten jotkut kirjoittavat täällä. Sitten vielä tuosta leikkausarven kiristyksestä! Kuinka pitkään teillä on kestänyt kiristävät tuntemukset haavan kohdalla? Ja milloin olette pystyneet alkaa käyttämään tarraproteesia, johon sain maksusitoumuksen, mutta jota en ole vielä hakenut. Säteitähän minulle ei tule ollenkaan. Aloititteko Tamofenin oton 3 viikkoa viimeisestä sytosta? Rauhallista Joulun aikaa teille kaikille:)- Tamofenin aloitusSitähän se oli
- Re: Tamofenin aloitusVilijonkka6
- Re: Tamofenin aloitushelmi08
- Re: Tamofenin aloitushiutale
- Re: Tamofenin aloituskukkamaaria
- Re: Tamofenin aloitusArnika
- Re: Tamofenin aloituslehdokki
- Tamofenin aloitusSoulah
- Re: Tamofenin aloitussoikku
- Re: Tamofenin aloitusSoulah
- Re: Tamofenin aloitussoikku
- Herkät tunteetKristitty Lilja