Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ravinto asioista - oletteko muuttaneet elintapojanne diagnoosin jälkeen?
hei.arvasin että tietoa ja vinkkejä löytyy - kiitos vastaajille!
Aion mennä hetimmiten kirjastoon (tai sitten tilaan netistä) ainakin sen Hulten Kerstinin ja Arstilan kirjan.
kai se on itse otettava selvää asioista, ei se minua sinänsä haittaa koska aihe mielenkiintoinen ja tärkeä jotta voi tehdä kaikkensa ettei se paha uusiudu.
ilmeisesti olisi myös tarvetta sellaiselle ravintopalvelulle jossa nimenomaan laaditaan kunnon ja yksilölliset ravintoohjeet syöpää sairastaville. minusta ei riitä että sanotaan että syö normaalia kotiruokaa.
se viherjauhe jota minä otan ei ole siis kemiallisesti valmistettu vaan se on kuivattua vihannesta kun en laiskuuttani jaksa joka päivä syödä väh. 500 g kasviksia vaan nyt otan yhden lusikallisen jauhetta litraan vettä...toki syön lisäksi tuoreita vihanneksia...
ja nyt menen tekemään mansikka-banaani smoothien (en lisää sokeria)!
- Re: ravinto asioista - oletteko muuttaneet elintapojanne diagnoosin jälkeen?piamaaret