Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Maksan etäpesäke

Huomenta!

Kuulostipa hauskalta tuo polttohoito, että maksan etäpesäke tapetaan viinalla. Liekkö mullakin auttanut osittain tähän asti punaviinillä herkuttelu silloin tällöin.

Niin tapettu mikä tapettu, näin uskon minä. Kuvauksissa on näkynyt sen jälkeen vain jätettä, joka syntyy silloin kun kasvain on kuollut.

Hyvin on tauti pysynyt kurissa ihmelääke Herceptinillä, jota annetaan mulle niin kauan kuin sielu sietää. Eli jos ei vajaatoimintaa ilmene tulen saamaan Herceptiiniä "loppu elämäni" vaikka tauti uusisi. Näin on lääkäri mulle todennut. Jos remissio jatkuu ja jatkuu, tuskin uskaltavat kokeilla miten käy jos lääke lopetettas.

Mulla on suuresti vaikuttanut tähän taudin kurissa pitämiseen myös hormonitoiminnan lopetus. Tautini todettiin synnytyksen jälkeisenä päivänä ja hormonimyrsky oli antanut syövälle kunnolla potkua. Myöhemmin mulle tehtiin munasarjojen ja kohdun poisto.

Nyt vaan toivon että pumppu kestäs. Juu olen kehuskellut että olen minä vaan kallis nainen kun saan tuota herceptiniä. Kiitos siitä Suomen maalle että täällä on huippuhoitoa tarjolla "edullisesti". Jos olisin itse joutunut maksamaan hoitoni olisin jo konkurssissa tai kuollut ja kuopattu.

Päivän jatkoa!
hiippana | 14.12.2006 klo 11:10:47