Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksan etäpesäke
Hei Inkeri!Olet varmasti käynyt monenlaisia tunteita läpi, siitä kun syöpäsi todettiin levinneeksi. Itselleni se oli myös kova pala purtavaksi kaksi vuotta sitten kun rintasyöpä todettiin. Sain samaan syssyyn kuulla olevani kroonikko. Minullakin oli maksassa etäpesäkkeet, jotka saatiin tapettua melko nopeasti taxotere-xeloda-herceptin lääkityksellä. Maaliskuun lopussa tulee kaksi vuotta täyteen sytojen lopetuksesta. Herceptinia saan edelleen viiden viikon välein. Olen menossa sydämen echo tutkimukseen ja toivon todella että mitään hälyyttävää ei löydettäisi, jotta voitaisiin jatkaa herceptiinilla.
Kuinka sinun vajaatoimintasi todettiin, tehtiinkö ultra eli echo vai tutkaitiinko vain erna tutkimuksella vasemman kammion pumppausvoimaa? Mulla se on ollut viimeksi 49% eli aika alarajoilla mitä saa olla.
Mutta hei toi polttojuttu kuulosti mielenkiintoselta, miten mahtaa toimia? Muistelen että joku lääkäri joskus mainitsi kans maksan paistokoneesta, joka kuulosti hassulta. Tuli muistaakseni puheeksi, kun kysyin että jos pesäke todetaan maksassa, niin alotetaanko heti sytot, mutta tämä oli yksi vaihtoehto.
Mutta niin sitä vaan pötkytellään, minäkin olen täysillä työelämässä, kunhan muistan aina välillä käydä lääkityksessä ja tutkimuksia tehdään säännöllisesti, voisiko paremmin asiat olla , jos täytyy kroonikkona elää.
Tsemppiä sulle!
- Maksan etäpesäkeinkeri
- Re: Maksan et�pes�keTinttamari
- Re: Maksan etäpesäkehiippana
- Re: Maksan etäpesäkeinkeri